Isnin, 11 Januari 2010

TEKNIK DAYA APUNGAN SAMBIL ISAP ROKOK

duit aku kering. aku maksudkan mmg kering betul. jadi aku amik keputusan ntuk bekerje parttime sebagai marshal drift kat MAEPS. sehari die byr 50.

aku igt kan keje jd marshal ni mudah. nak gugur jantung aku bile aku cume dipsahkan 3-4 inchi dari krete eksiden. korang bayangkan la dgn kelajuan 60-80 kmh krete 2 boleh terbabas dpn korang yg cume dipisahkan dgn 1 baris tayar 4 layer jek...klu dah langgar tayar 2 kompom2 la tayar 2 pon turut tercampak skali. aku rase dah mcm kt medan perang. cume bezenye kt medan perang 2 yg terbang peluru. tapi kt situ yg terbang tayar. cm ne korang nk lari...krete eksiden arah korang sambil tayar terbang2..klu bg cicakman pon die x sanggup.

dari segi aspek keselematan trek ni mmg bhye. safety ntuk krete n pekerje langsung x de. klu yg drift 2 sume pro2 x pe. ni sume yg baru2 nk blajar. gerun aku nk keje cm ni lagi. tapi disebabkan duit x de aku terpakse gak. keje bhye + penat. dari pkl 5 - 2 pagi x dpt duduk. asik terpacak pgg bendere..klu ade jual kepala lutut besi dah lame aku beli.

dah la kene duduk dalam ujan. baju ujan or pyung langsung x disediakan. nk bwk kamera pon x leh sbb ujan.

nasib badan la kan...sape soh keje yg gaji kecik...

padan muke aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan