Selasa, 27 April 2010

GUA X DAPAT NAK PIKIR

1 mei ni. konsert double trouble yang hanya diadakan hanya 10 tahun sekali. search ngan wings akan berentap. mungkin ni konsert double trouble yg terakhir sbb gua rase amy x dpt idup lame. hahaha. tiket rm70 2 yg gua berat gile rase. asal la x kasi murah sikit. rm20 ke, 30 ke. selesa sikit poket gua ni.

1 mei ni gak ade konsert tokio hotel. adus. ssh nk dpt band dari luar yg gempak cm ni dtg malaysia. kakak gua ade tiket free. gua mmg nk tgk sgt2 diorang ni perform. dpt tgk free lak 2. band dari german ni mmg gempak gile. lain dr band lain. 2 yg gua nk tgk sgt.

siyes gua buntu. dua2 konsert gua nk g. adoiyai cm ne nk wt ni. plus 16 mei ni deep purple lak wt konsert kt genting. lg la gua nk pegi. legend beb diorang ni. rockstar. pas ni x de dah la. tapi harge tiket die 2 boleh membuatkan gua x makan selama sebulan.

nk membuat keputusan ni yg gua x berape nk minat.

damn!!!.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan