Selasa, 24 Ogos 2010

IDEA

gua terasa cam nk update blog gua yg dah bersawang ni. tapi idea untuk gua pam kat keyboard ni belum muncul-muncul. tangan gua dah mengigil nak tekan punat-punat kat keyboard ni. tapi gua nk tulis ape?

cinta?? sorri..hati gua dah mati untuk 2..

ape yg terjadi kt gua hari ni?? x de mende yg menarik..sumenye pasal kerja. lu orang pon mesti dah bosan dgr gua ngarut pasal kerja gua..

sosial life?? gua memang x de sosial life. paling kuat pon gua lepak kt kedai mamak pekene nes o tarik sambil sedut nikotin.

musik?? gua dah bosan dengan musik malaysia.

merdeka?? langsung x de semangat 2. aku x tau mana silapnye. maybe semangat nasionalis 2 memang x de dalam darah gua. yang ade dalam darah gua cume anarchy..wahh gempak kan quote gua untuk malam ni.

puasa??bulan yang mulia. 2 jek yang gua dapat ucapkan.

so ape kesudahan untuk entry gua malam ni? x ade pape yang boleh memajukan negara apatah lagi untuk diri gua sendiri.


p/s: raya tahun ni gua nak shopping kt butik playboy. untung-untung dapat jadi cam hugh hefner

Tiada ulasan:

Catat Ulasan