Khamis, 18 November 2010

BLING! ULTRAVIBRATE

Gua rasa macam nak menulis. Tapi gua tak tahu gua nak tulis apa. Otak gua beku. Tapi gua sangat bernafsu nak tekan-tekan keyboard ni.

Apa yang gua nak sampaikan hari ni?

Cerita pasal semalam la. Ok.

Semalam gua buat kali keduanya baca buku 'Siapa Kekah Bidan Sepiah'. Cerita ni memang menarik. Lain daripada yang lain. Tak sama macam buku-buku lain yang ada dekat pasaran. Maybe sebab penulis-penulis tu bukan berasal dari bumi ni. Gua agak diorang tu semua datang dari alam bunian. Ya, alam bunian. Sebab sekali pandang jek tajuk buku tu gua rasa macam gua kena mandrem.

Cerita banyak tak guna. Gua dah dua kali baca buku tu. Gua nak tegaskan dan ulas bahawa gua still tak tahu siapa yang kekah Bidan Sepiah.

Damn! Maybe gua nak kena baca lagi buat kali ketiga.


p/s: Semalam gua slamber jek tidur dalam kereta Chevorolet. Sikit pon gua tak heran.

2 ulasan:

  1. xhabis2 lu dgn cite tu..lu kasi sypnosis yg pnjng sikit tuk aku ngerti pe yg menarik dgn buku tu..

    BalasPadam
  2. Sila ke sol-jah.blogspot.com...byk review kt situ..klu gua nye sinopsis jgn kata lu. gua pon x paham

    BalasPadam