Khamis, 9 Disember 2010

ENTRY BANYAK GAMBAR

Sabtu lepas gua tak lepaskan peluang untuk involve dalam festival art ni. Gua rasa rugi sebab pihak berkuasa tempatan dah membuka hati perut diorang untuk menerima seni haluan kiri macam ni. Gua harap pada masa depan pintu hati diorang ni akan terbuka lebih luas macam lobang hidung direktor Ahmad Nisfu. Ah, dah jauh dah ni..

Ok, event ni berlangsung hari Sabtu lepas, 4 Dis 2010. Gua nak gerak pagi sebab takut diorang siap cepat conteng dinding tu, tapi nak kena gerak MAHA pulak. Dah la dengan jem teruk, parking tak de, panas terik. Nasib baik gua ada orang dalam. VIP beb..VIP. Ha ha ha. Bukan MAHA yang cuba gua ketengahkan kat sini. Biarlah dia dengan keuntungan berjuta-juta dia tu.

Tengah hari tuh gua call partner in crime gua. Gua ajak dia gerak sekali. Gua kena kutip dia dekat Setapak. Gua gerak dari Serdang ke Kolumpo mengambil masa dalam 1 1/2 jam. Jem dia, pergh. Gua tak tau ramai-ramai masuk Kolumpo ni nak buat apa. Siyes gua tension. Dengan berbekal Dunhill ngan lagu Love Me Butch-Come Out Come Out gua tenang redah jem kat Kolumpon ni. Ah.. gua melalut lagi.

Gua tak nak cakap banyak lu orang tengok sendiri hasil Art Haluan Kiri.










Gua rasa event ni memang A. Gua solute dengan budak-budak ni. Graffiti diorang memang tahap Amerika.


p/s: Gua menggunakan penganggukutan awam sepanjang hari ni. Mesra alam kan gua

Tiada ulasan:

Catat Ulasan