Sabtu, 24 Oktober 2009

BAJET 2010

macam haram. punye la aku sanggup stop keje ngadap tb. dgn harapan si najib mengeluarkan kate2 azimat. kate semangat ntuk aku trus bekerja di arena goverment ni. bos aku mule mengilai. mula meracau. macam kambing terserempak ngan sang kelembai. suare die yang nyaring 2 membuatkan 1 opis mule menjadi ngeri. membuatkan hantu2 yg ade kt opis aku ni nk resign dr jd hantu. SEPOLLLL....TUTUP TV..G WT KEJE. PROF REDZUAN NK DTG JAP LG..!!!!aku dgn hati yg memberontak. dgn sepantas husin bolt. mengeluarkan kate2 azimat yg membolehkan aku terus menonton si najib mencarut secara live. DAH SIAP BOSS. BAJET NI PENTING. NK TGK ADE X KERAJAAN NK BG SEMANGAT HUJUNG TAHUN NI. bos aku pon agak sayu suare nye. OOOO...OK LA...TRUSKAN MENONTON. KLU DAH SAMPAI PART SEMANGAT BGTAU. AKU PON SENGKEK NI. ceh harap jek jawatan pegawai. pon menyengkek cam aku.

dengan penuh kesabaran aku menanti si najib bercakap. byk lak aih die mencarut. gile ke. aku x nk dgr sume ni. tunggu punye tunggu punye tunggu sampai penunggu pon x leh carik mkn. najib pon selesai mencarut. aku pon dgn secare otomatik nye pon mencarut gak. CILAKAK LU NAJIB. GILE KE. LU X BAGI BONUS KE NAIK GAJI KE ELAUN PERKAHWINAN KE. HARAM JANIK LU. &*!@^#&^!@$^*!@&)$&@!*)&$@!&$^!@&$

semangat bekerje aku dah hilang. aku ckp ngn bos. BOS NAK BLK LA. XDE MOOD NK WT KEJE. die pon ngan rilek nye tanpe ade sebarang ragu2. SUKE2 LU JEK NK BALIK. WT KEJE DULU. SIAP KANG BARU BALIK.

FUCK!!!

1 ulasan:

  1. Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

    Pagi-pagi, sudah mencemuh,
    Si pemandu terus terdiam mengeluh,
    Bos ini jenis yang kecoh,
    Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

    “Ada pelanggan hendak jumpa”,
    Itulah kata si setiausaha,
    Bos enggan, mengantuk katanya,
    Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

    Bos memanggil mesyuarat mengejut,
    Ada pekerja berjalan bak siput,
    Bos pun menengking sampailah semput,
    Para pekerja terkentut-kentut.

    BalasPadam