Isnin, 12 Oktober 2009

HARI INI DALAM SEJARAH

hari ni aku dikejutkan lagi oleh 1 berita yang kurang senang..akak kesayangan ku kate die x pat nk tolong aku bagi modal ntuk jalankan bisnes kayu balak aku..aduh..makne nye terbekalai lah harapan aku ntok menjadi seorang usahawan..takat nk pinjam kt bank 2 jgn harap la..trun naik tgge..kluar masuk pejabat blm tntu die leh bagi pinjaman..macam mane la org kite x pinjam kt along..bank negara ptt wt smthing about this..bantu rakyat sendiri..jgn nk untung jek..so plan aku pas ni mayb sambung blaja yang dah due kali aku tolak ketepi..mgkin mmg aku ni dijadikan bkn ntok jadi usahawan..tp xpe..nxt time aku try lg..

hari ni aku bgun2 pg mate aku sakit..WTF..pedih, menyucuk rase nye..selepas beberapa das eye-mo aku boh mate aku still cam haram..merah sebelah..cam ne aku nk hadap org dlm opis ni..nk amik mc kompom dpt seminggu n tande nye keje aku x siap..so nk x nk aku g jgk keje..dgn bermodal kan ray-ban pasar mlm aku masuk opis ngn selambe..hasil nye aku dibahan..hahaha..standed la..wa x kesah nye..aku dah imuin dgn bahan membahan ni..makin hr makin sakit lak mate aku ni..nk jek aku korek bijik mate ni..tp nnt x dpt lak aku menatap wajah cik puan ku..haha..jadi cam kasim selamat lak karang..nk wt keje pon ssh..ending nye hr ni jek dkt 2 botol eye-mo aku tunggak..

hari ni keje aku bersepah mcm hr2 biase..tp hr ni die punye keje smpi aku x de mase nk mencekik tgh hr..lapar gile beb..dah la pg x srpn..aku x tau nk wt cm ne ngn keje aku ni..so tepakse la aku ot..12/10 - 16/10 aku keje smpi pkl 11 mlm..org keje kilang pon x mcm aku..middle finger to PPL..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan