Jumaat, 30 Oktober 2009

STUPID TEENAGERS IN BARS

aku dilahirkan oleh seorang ibu yang sgt aku syg. wlupon aku ni bkn lah anak terbaik. slalu wat die marah. x dgr ckp n paling menyanyat hati aku penah wt die nangis. kejadian yg paling aku sesali dlm hidup aku. melihat die nangis dari dalam cerucuk besi. betape kecewe gile die time 2. punyelah menaruh harapan tinggi kt aku. tp ape balasan aku wt kt die??xde pe pon yg boleh samekan ngn ape yg die dah wt kt aku. ma sy minta maaf pasal kejadian 2. bkn niat ntuk sakit kan hati. bkn niat ntuk wt ma nangis. bkn niat ntuk jadi anak yg jahat. x terlintas ntuk wt sume 2. cume niat di hati x nk susahkan ma ngan abah. cube ntuk cari jalan penyelesaian. lagi pedih hati ni melihat ma ngn abah menangis dari di belasah, dihina n diperlakukan macam binatang mase dalam ruang bercurucuk besi.

ma, abah, akak n abg. terima kasih kerana masih menerima aku. terima kasih kene masih sudi mengaku aku ni anak. terima kasih atas segala-galanya. sy minta maaf atas pe yg terjadi dlm hidup ni. pe yg sy dah lakukan. pe yg sy dah ucapkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan