Isnin, 12 Oktober 2009

KAWAN

kawan??
pe makne kawan??
aku x byk kawan..tp Allahamdulillah kawan2 aku ade bile time aku ssh..n aku x kan lari bile diorang susah..penah gak aku dapat kawan macam anjing..kenal dari kecik lagi..sekolah same2..masuk kolej same2..tp last2 xtau knape die brubah..perangai lahanat die mule teserlah..mule nyusah kan hidup aku..kene culture shock kot..tp...entahlah..skang aku dah lost contact ngan die n aku rase aku xkan cari die balik..g MAMPUS ngan ko!!!

hari kamis lepas aku dpt 1 brite..kwn bayek aku dah ade AWEK...hahaha...tahniah2...nmpaknye x jadi la die jadi gay..hahaha...setelah sekian lame merahsia kan status die akhirnye kantoi gak..2 la...pepatah melayu ade cakap..sepandai-pandai tupai shuffle akhir nye berdangdut jgak..

TAHNIAH...nnti bwk awek hang lepak ngan kitorang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan