Rabu, 7 Oktober 2009

PAPADOM

MALAS TOL LA AKU NK WAT KEJE..

pe kene-mengene tajuk ngan crite aku nih...aku pon pening dah ni...pg2 lg dah ngadap tugasan pelajar...ikut jiwa metal aku nk jek aku bakar sume tugasan ni...tp mau boss aku lak bakar kepale aku ni nnti..

keje bersepah..mengalahkan buruh pakse keje aku ni..hr2 kene ot..sabtu ahad keje..mat bangla pon ade cuti..leh g klcc hujung minggu..pekejadah pulak ngan aku kene keje hr2..gaji dah la kecik..penebar roti canai pon lagi besar gaji nye dari aku..apetah lg seorang penggali kubur mcm cik rosli 2..aku tgk dh die dah beli inova dah..warne itam lg plak 2..siap pasang sport rim..bini sampai 2..pe rahsie die..sambil2 die gali kubur 2 die menurun nombor ke hape..

arghhh...tension lak aku...baik aku g isap rokok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan