Khamis, 9 September 2010

HARI RAYA

gua bet mesti kebanyakkan blogger tgh sebok menulis atau dah post tentang hari raya. gua pon rasa macam nak buat entry pasal hari raya tapi gua rasa mesti lu orang sume dah boring. bukak blog ni cerita pasal raya, bukak blog tu cerita pasal raya. semuanya raya..raya..raya..raya.

kali ni gua nak cerita bukan pasal hari raya(tajuk di atas 2 cuma 1 konspirasi), tapi ada gak la berkait-kait ngan raya ni. semalam tengah gua lepak-lepak kt nz wangsa maju gua dapat call dari member gua.

ika: der gua ade utang lu pape x?

gua: jap2...gua rasa x der la..

ika: sape ade lg ngan lu?

gua: paroh ngan apit la. pesal?

ika: bagi gua cakap ngan diorang...


selang beberapa ketika

ika: x de la gua tanya gua ada utang ngan lu x sebab gua baru dapat bonos. opis gua bagi gua 3k, bos gua bagi gua 1 k, member gua bagi gua 4k.


lepas gua letak telefon gua tercengang sambil wusha muke member2 gua yang lain. ni betul-betul nak tanya ade utang ke ataupun saje nak kasi crite yang die ada 9k. dammnnn

gua rasa niat member gua memang murni. tapi gua rasa ape guna der kalau dapat 9k selepuk camtuh tapi tak nk blanje gua leather jacket kt xaara..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan